Englannissa asuvan isoveljen kanssa on tullut viime aikoina juteltua. Ja alkuviikosta hän kertoi olevansa tulossa työmatkalle Pohjos-Norjaan ensi viikolla ja ehdotti että me nähtäs. Hän aikoo siis ajaa autolla Ruottin lävitte ja tulla piipahtamaan tässä. Suunnitteli jopa muuttavansa reissun heidän syyslomareissuksi mikä tarkottas sitä että hänen kaks lasta tulis kans matkaan. Mikä sopii mulle paremmin ku hyvin!
Eli siis jos hän saa lennot sumplittua ja lapsille lomaa koulusta (tai ei se aivan kunnon koulu taida olla ku muksut on vielä sen verran nuoria, joku leikkikoulu varmaan) niin he lentävät ensi viikolla Pohjos-Norjaan, veli hoitaa työpalaverinsa siellä, sitten he vuokraavat auton ja ajelevat tänne pikkuhiljaa. Mukaan tulee mun käsityksen mukaan myös perheen nanny, joka huolehtii lapsista veljen palavereiden ajan.
Reittisuunnitelman kuultuani hoksasin että veli ajaa käytännössä isän asuinkaupungin lävitte, mutta en tätä ihanaa faktaa hälle ainaskaan vielä maininnu...
Mutta siis jos kaikki menee okei, niin ens viikolla tapaan toisen isoveljen ja hänen lapsensa. Jännittää, hermostuttaa ja suorastaan kammottaa, mutta toisaalta en malta oottaa!
Hieno homma että tää isovelikin haluaa tavata. Kun mietiskelen, niin tuntuu ihan älyttömän oudolta ajatus, että kohtaisi sisaruksensa ekaa kertaa vasta aikuisena. Ihan hassua, ja vähän pelottavaa, että ihminen jonka sukulaisuuden puolesta ajattelis olevan läheinen, onkin ihan outo ja uus tuttavuus. Siis kääk! En ihmettele ollenkaan jos oot "vähän" hermona. Onneksi, kun lukee sun juttuja näistä veljistä, tulee sellanen tunne että he suhtautuvat suhun hyvin ystävällisesti ja se varmasti tekee tästä koko sisarushässäkästä sullekin vähän helpompaa.
VastaaPoistaJoo heidän suhtautuminen on ollu tosi ihanaa :) Ainoostaan tän Australiassa asuvan isoveljen kans ei tuu niin paljoa juteltua, osaksi aikaeron ja osaksi hänen luonteensa vuoksi. Vaikuttaa vähän varautuneemmalta luonteelta, mutta pikkuhiljaa kiva tutustella. Ja toisaalta kiva että on joku veli joka ei oo niin intopinkeenä heti näkemässä :D
PoistaMitä nyt kuuluu? Tapasitko veljesi?
VastaaPoistaKyllä tapasin, kirjottelen siitä huomenna kunhan vaan tämä kuumetauti antaa sen verran myöten :)
Poista