maanantai 3. marraskuuta 2014

Veli Suomessa

Veli siis saapui tänne alkuviikosta ja oli ensin pari päivää (tyttö)ystävänsä luona. Minä ajelin Helsingistä häntä sitten hakemaan ja olihan meillä hauskaa!

Ajeltiin ensin kaikessa rauhassa Helsingistä minun luo, pysähdyttiin aina kun siltä tuntui ja käytiin Tuurissa :D (Tuuri on siis yks minun lempipaikoista, rakastan suomalaisia "juntti"kauppoja) Itse Vesaa ei harmi vaan nähty. Minun luona majailtiin eka yö ja seuraavana päivänä kävin tekaisemassa yhden työvuoron ennen loppuviikon lomaa. Veli nukku sen aikaa, oli _hiukkasen_ väsynyt mies :D Iltapäivällä sitten kierreltiin minun kotipaikkakunnalla ja illemmalla ajeltiin äidin luo tuonne hieman pohjosempaan.

Äidin ja veljen tapaaminen meni hurjan hyvin! Ja siis enhän minä olettanutkaan että äiti ois veljeä mitenkään huonosti kohdellut, mutta silti. Kyllä heidän tapaaminen vähän jänskätti. Kolmestaan meillä oli kyllä tosi hauskaa. Käytiin näyttämässä veljelle paikallista irkkupubia (veljen äiti siis irlantilainen) ja muutenkin kierreltiin ympäriinsä.

Yksi yö vietettiin kans meidän mökillä pohjosessa ja siellä sateli ihanasti lunta! Meidän yhteinen aika oli aika lailla autossa istumista mutta siinäpä ehti ainaki jutella :D Veljen äiti soitti vähintäänki kaks kertaa aina päivässä ja huomas että hän oli reissusta tosi huolissaan. No nyt on poika taas turvallisesti kotosalla, jospa se äidinki olo helpottas :)

Tulevaisuuden näkemiset on kans suunnitteilla. Minä lennän sinne joulun välipäiviksi ja myös australian isoveli tulee perheensä kanssa Englantiin ja suunnitelmissa olis siis tavata ihan porukalla. Pikkuveljen äiti on kutsunut isoveljet ja minut sinne heille joulun jälkeiselle joulupäivälliselle. Pikkuveljen perheen luo menen tosi hyvillä mielin ja eikä Englannin isoveljenkään tapaaminen niin enää jännitä. Mutta Australian isoveljen tapaamisesta oon hiukka kauhussaan, hän on nimittäin ollut se vaikeiten lähestyttävä. Onneksi ollaan kumminki porukalla niin on helppo jutella :)

2 kommenttia:

  1. Kerrohan kuulumisia :D oletko isääsi ollut yhteydessä tapaamisen jälkeen?

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Minäpä kirjottelen jotaki tälle iltaa tai huomenna :)

      Poista