lauantai 1. marraskuuta 2014

Pikkuveli kertoo

Päätin että käännän tän suoraan suomeksi niin päästään kaikki helpommalla :D

Eli pikkuveli kertoo:


"Siskon tapaaminen on ollut aika jännä juttu. Ensimmäistä kertaa kun viestin sain häneltä niin tuli vähän sellainen wtf-fiilis ja piti hetkonen asiaa sulatella. Sitten aloimme jutteleen ja pian sitä kyllä hoksas että on tuo nainen mulle sukua, hällä oli nimittäin ihan yhtä huonot jutut ku minulla ja mikä parasta hän ymmärsi minun huonoja juttuja :D Itse en olisi tälläistä hommaa ikinä jaksanut alkaa selvittämään ja olenki superiloinen siitä että sisko on jaksanu tämmösen vaivan nähdä. Isoveljissä on ehkä ollut vielä enemmän sulattelemista, mutta heidänkin kanssaan olen tekemisissä. Koko minun perhe on asiasta innoissaan ja odotan jo innolla joulunpyhiä kun nähdään kaikki sisarukset (Malla lisää: nähdään siis me kaikki pikkusiskoa lukuunottamatta) porukalla, siitä tulee vähintäänki mielenkiintosta. Ja faktahan on se että pääsen matkustelemaan paljon enemmän kun äiti uskaltaa päästää minut takapihaa pidemmälle nyt kun mulla on hyvä syy reissata! Kivat syksynjatkot kaikille jotka tätä lukee!"

Jotku fraasit oli hieman vaikeita suomentaa,mutta pääpointti pysyi jutussa täysin samana. Isä-asiaa veli ei halunnu kovin täällä kommentoida.

Kirjoitan vierailusta enemmän huomenna kun veli lähtee tästä jatkamaan matkaa :)

2 kommenttia:

  1. Olisit laittanut alkuperäisen version,tylsä lukea toisen suomennos :-( voitko tehdä sen ?

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Eiku siis ei veli ikinä kirjottanu mitään tekstiä, istuttiin vierekkäin sohvalla niin veli siinä vaan mulle sanoi englanniksi mitä halusi sanoa ja minä käänsin suoraan sen suomeksi tänne blogiin. Eli siis veli ei ikinä kirjottanu erikseen aluksi tekstiä puhtaaksi, sori jos olin epäselvä! Totta kai voin pyytää veljeä joskus kirjotteleen englanniksikki jotakin jos te niin toivotte. Tää on kuitenki suomenkielinen blogi niin en ajatellu että tänne kannattas englantia tunkea :/

      Poista